تیم طراحی اوج وب

تیم طراحی و برنامه نویسی اوج وب با داشتن افراد توانمند و خلاق و متخصص در حوزه های طراحی سایت های مختلف، طراحی لوگو، سئو و بهینه سازی سایت، تبلیغات اینترنتی، شبکه های اجتماعی  به صورت حرفه ای فعالیت می کند.

تیم اوج وب با داشتن افراد متخصص و با انگیزه مسئولیت یک پروژه را تا رسیدن به نتیجه مطلوب به عهده می گیرد و همیشه آماده مشاوره به شما می باشد. ارائه خدمات با کیفیت مبتنی بر الگوریتم های روز دنیا از عوامل وجه تمایز اوج وب با دیگر شرکت های طراحی سایت می باشد.

خدمات اوج وب

طراحی سایت حرفه ای

تیم طراحی و برنامه نویسی اوج وب طراحی سایت همه مشاغل را به صورت حرفه ای و اختصاصی با طراحی گرافیک منحصر به فرد برای شما عزیزان انجام می دهد.

طراحی لوگو

طراحی لوگو بخشی از برندینگ شغل شما می باشد و باعث افزایش اعتبار نام تجاری شما می شود. بنابراین طراحی یک لوگو حرفه ای و زیبا نقش بسزایی در بازاریابی کسب و کار شما دارد. اوج وب با داشتن افراد متخصص در زمینه طراحی لوگو شما را داشتن یک لوگو اختصاصی و زیبا یاری می رساند.

بهینه سازی و سئو سایت

برای داشتن یک سایت موفق باید روی سئو و بهینه سازی سایت خود کار کنید. برای اینکه سایتی در صفحات اول گوگل نمایش داده شود باید مراحل سئو آن به خوبی طی شده باشد. انجام فرایند سئو سایت نیاز به سئو کار حرفه ای دارد. تیم اوج وب با داشتن افراد متخصص در زمینه سئو کلیه کارهای سئو سایت شما را به عهده می گیرد.

تبلیغات اینترنتی و بازاریابی اینترنتی

بازاریابی اینترنتی به فروش محصولات، ارائه خدمات و کسب درآمد از طریق اینترنت گفته می شود. بازاریابی اینترنتی با فعالیت های هدفمند محصولات شما را در وب سایت شما و سایت های پربازدید و موتورهای جستجو معرفی و عرضه می نماید.

شبکه های اجتماعی و تبلیغات گوگل

شبکه های اجتماعی تاثیر زیادی بر افزایش بازدید سایت شما دارد. تیم اوج وب کلیه تبلیغات وب سایت شما را در شبکه های اجتماعی مختلف بر عهده می گیرد. تبلیغات در شبکه های اجتماعی شامل : اینستاگرام، یوتوب، اپارات، توئیتر،فیس بوک می باشد.

پشتیبانی فنی وب سایت:

تیم اوج وب آماده پشتیبانی رایگان یکساله از سایت شما می باشد. در صورت بروز هر گونه مشکل در سایت شما در کمترین زمان توسط کارشناسان فنی ما برطرف خواهد شد.

طراحی اپلیکیشن:

امروزه با گسترش اینترنت و توسعه گوش های اندروید اپلیکیشن ها جایگاه خاصی در بین مردم پیدا کرده اند. اوج وب با کارشناسان حرفه ای خود بهترین اپلیکیشن موبایل را به سلیقه مشتری طراحی و ارائه می دهد.

1

اعضای تیم

1

اعضای تیم

شماره تماس: 09921192751

فهرست