شما اینجا هستید : صفحه اصلی > طراحی سایت > طراحی سایت شرکتی

طراحی سایت شرکتی

وب سایت شرکتی یک فرصت تجاری را نشان می دهد،در صورتی که فرصتی برای خرید در آن ارائه شده باشد. در حالت ایده آل نیز باید به عنوان وسیله ای برای برقراری ارتباط با مشتریان یا سایر بازدیدکنندگان بهینه شود تا که به موجب آن اطلاعات مربوط به محصولات در اختیار کاربران قرار گیرد. ضروری است که کلیه مطالب با اصول شرکت مطابقت داشته باشد و با یکپارچه سازی کامل در ساختار شرکت و استاتژی کلی آن تمرکز جهانی آن را تسهیل کند. طراحی سایت شرکتی حرفه ای جذاب با رویکرد دیجیتال مارکتینگ و رعایت اصول سئو ، مهم ترین قدم در برندسازی آنلاین برای شرکت ها می باشد.

طراحی سایت شرکتی سایت شرکتی

مزایای سایت شرکتی:

  • تبادل اطلاعات آسان بین شما و کاربران
  • افزایش اعتبار برند شرکت شما
  • کاهش هزینه در تبلیغات پرهزینه با زمان محدود مثل بیلبوردها
  • معرفی بهتر محصولات یا خدمات شرکتتان به وسیله تصاویر یا ویدئوها
  • گسترش فعالیت شرکت شما در داخل و خارج از کشور
  • امکان پرسش و پاسخ آسان با کاربرانتان
  • دسترسی آسان و خرید محصولات شما در هر ساعت از شبانه روز

عوامل موثر در داشتن یک سایت موفق:

محتوای تاثیرگذار و با کیفیت:

محتوا اولین قدم در داشتن یک سایت موفق است. سعی کنید از محتوای با کیفیت در حوزه کاری خود استفاده نمایید. محتوای می تواند شامل متن، تصویر، ویدئو باشد. محتوای متنی شما بهتر از 1000 کلمه کمتر نباشد. زیرا تاثیر زیادی در سئو سایت شما نسبت به یک محتوای متنی با کلمات کمتر دارد. استفاده از تصویر زیبا و با کیفیت در طراحی سایت شرکتی بسیار مهم است. تصویری که انتقال دهنده یک مفهوم مهم باشد ارزشش بیشتر از کلمات است. سعی کنید از تصاویر تکراری استفاده نکنید. ویدئو از اهمیت ویژه ای در موفق شدن سایت شما در گوگل دارد . زیرا کاربر بیشتر علاقه به نگاه کردن ویدئو دارند تا خواندن محتوای متنی طولانی. هر چه ویدئو شما جذاب تر باشد و در جهت معرفی شرکت شما و خدمات و محصولات شما باشد علاقه کاربر به نگاه کردن آن بیشتر می شود. ویدئو شما را تا اخر نگاه می کند و هرچه زمان بیشتری را در سایت شما سپری کند تاثیر زیادی در موفق شدن سایت شرکتی شما دارد.

ریسپانسیو بودن سایت:

ریسپانسیو بودن از دیگر عوامل تاثیرگذار در سئو و موفق شدن در طراحی سایت شرکتی شما می باشد. ریسپانسیو بودن یعنی سایت شما در همه صفحات نمایش یکسان و بدون بهم ریختگی نمایش داده شود.

گرافیک در طراحی سایت:

گرافیک زیبا و کاربر پسند بسیار برای کاربران جذاب است. هر چه سایت شما گرافیک زیبا داشته باشد باعث افزایش ترافیک و نرخ کلیک سایت می شود. بنابراین طراحی و گرافیک زیبای سایت شرکتی خود را به افراد متخصص در زمینه طراحی سایت بسپارید. برای تیم طراحی و برنامه نویسی اوج وب باعث افتخار است که انتخاب شما باشیم.

اپلیکیشن سایت شرکتی:

امروزه با افزایش استفاده عموم مردم از گوشی های هوشمند استفاده از اینترنت و اپلیکیشن ها تاثیر بسزایی در زندگی داشته است. اکثر سایت های حرفه ای و پر بازدید اپلیکیشن اختصاصی سایت خود را ارائه می دهند تا مردم راحتر و آسانتر به محتوا و خدمات سایتشان دسترسی داشته باشند. استفاده از اپلیکیشن ها اعتبار شما را در حوزه کاری تان افزایش می دهند و سبب جلب بیشتر اعتماد مردم به شما می شود. کاربران به حرفه ای بودن شما ایمان می آورند. از دیگر مزایای اپلیکیشن ها استفاده از آنها به صورت آنلاین و آفلاین است. محتوای اپلیکیشن ها هر بار که کاربر آنلاین شد بروزرسانی می شود. توصیه ما به شما این است که برای رقابت در بازار رقبا حتما در طراحی سایت شرکتی به کاربران خود اپلیکیشن ارائه دهید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

فهرست